Jak ogólnie wiadomo, identyfikacja wizualna marki to must have każdej firmy. Nie trzeba tutaj wielu słów, nawet najmniejsze firmy pokazują nam w ten sposób swoją tożsamość, kierunek działania, charakter. Dzięki temu zyskują one rozpoznawalność.

Są też firmy, które poza kampaniami, hasłami reklamowymi i szeroką identyfikacją wizerunku, chętnie opowiadają również o swojej historii, pokazują jak działają czy też uczą klienta czym jest ich produkt. 
Mieliśmy w ostatnim czasie okazję (i niekwestionowaną przyjemność) wziąć udział w takiej właśnie „edukacyjnej” realizacji. Na potrzeby jednej z dużych firm z branży tytoniowej wykonaliśmy takie elementy w przestrzeni biurowej, które opowiadają o jej głównym produkcie – tytoniu.

Powstała aranżacja, gdzie znalazły się: mapa świata pokazująca obszary upraw poszczególnych gatunków tytoniu, historia upraw oraz historia samej firmy. Oglądający mogą dotknąć prawdziwych tytoniowych liści, którymi wyłożona jest mapa, obejrzeć jego kwiaty zatopione w żywicy, a także poczuć zapach poszczególnych gatunków dzięki dyfuzorom z olejkami.

Dzięki projektantom z firmy CREATIVE PRO powstała prawdziwie nowoczesna powierzchnia, zaprojektowana z troską o dobre samopoczucie klientów i pracowników, a my cieszymy się z tego, że mogliśmy dołożyć tam swoją cegiełkę.